Om os

CoreDoc er det gode resultat af fem menneskers mangeårige kombinerede erfaring i IT branchen og andre sektorer.

CoreDocs stiftere har arbejdet i internationale IT virksomheder, oliebranchen og shipping industrien med ledelse, procurement og salg og vores fælles erfaring er, at selv meget store selskaber er på relativ bar bund når det gælder noget så essentielt som asset management. Simple spørgsmål som:”Hvad har vi?”, “Hvor står det?”, “Har vi en kontrakt?”, “Hvad gør vi ved nedbrud?” kan ofte ikke besvares.

Vi tænkte alle den same tanke: Markedet for asset management software har adskillige high end løsninger, der alle er voldsomt dyre og meget svære at implementere. Manglen på overblik og brugervenlighed gør det svært for medarbejdere at forstå og bruge systemerne.

Fra tanke til handling var der ikke så langt: Der må være et marked for et produkt der effektivt adresserer problemerne med asset håndtering.

Vi så behovet for et enkelt redskab der kan håndtere beholdningen af assets, medarbejderes kalender, licenser, tickets, documenter, kontrakter og kunder. Ingen af de systemer vi hver især arbejdede med kunne tilbyde disse ydelser på en nem og overskuelig måde. Og integrationen mellem forskellige moduler – lad os ikke engang begynde på listen over problemer på den front.

Så vi besluttede at udvikle vores eget system. Et system som samlet giver Jer de værktøjer man har brug for i hverdagen – her kan nævnes, Asset Styring, Licensstyring, Kontraktstyring, Personaledatabase mm.

Vi har brugt lidt over to år på at udvikle det oprindelige koncept til et system der kan bruges af virksomheder af alle størrelser. Et system der er billigt i indkøb, let at implementere og særdeles let at lære at bruge. Resultatet er CoreDoc. Vi er meget tilfredse med resultatet – og vi håber at det samme vil gøre sig gældende for dig.